Saturday, October 15, 2011

Pemantauan PLN Sukan Skuasy - JGCC, Johor Bahru

TARIKH : 13 OKTOBER 2011
TEMPAT : JOHOR GOLF COUNTRY CLUB, JOHOR BAHRU

Satu pemantauan dibuat oleh PPN ke PLN Sukan Skuasy yang bertempat di Johor Golf Country Club, Johor Bahru pada 13 Oktober 2011 jam 4.00 petang. Seramai 8 orang atlet hadir untuk menjalani sesi latihan seperti biasa yang dikendalikan oleh JSM Nur Aziah Omar dan dibantu oleh jurulatih En. Zuhaili Hj. Sawal iaitu jurulatih MSSJ. Pada kali ini kehadiran agak memuaskan dari sebelum ini kerana atlet-atlet ramai terlibat dengan peperiksaan. 

Sepanjang latihan diadakan beberapa perkara telah dibincangkan berkenaan klinik sukan skuasy yang akan diadakan dalam hujung tahun ini sebelum cuti persekolahan. Namun, terikh belum dapat ditetapkan lagi oleh jurulatih dan PPN. Manakala, jurulatih memerlukan peralatan latihan asas seperti bola dan raket tambahan untuk sesi latihan bagi atlet-atlet yang baru ingin menjalani latihan selepas pemilihan TID April lalu. Ini kerana kebanyakan bola dibeli oleh jurulatih sendiri. 

Bagi bayaran gelanggang skuasy, pihak USPTN Johor mengucapkan ribuan terima kasih kepada En. Manjit dari Johor Golf Country Club kerana tidak mengenakan bayaran sewaan gelanggang kepada Sukan Skuasy Negeri Johor buat masa ini. Pihak JGCC sedia maklum akan latihan kami diadakan pada setiap hari Selasa, Khamis & Sabtu. Pihak USPTN Johor berharap agar kerjasama dengan pihak JGCC dapat dikekalkan bagi pembangunan Sukan Skuasy Negeri Johor.



No comments:

Post a Comment