Sunday, April 25, 2010

KARNIVAL SUKAN PELAPIS NEGERI 01/2010, ALOR STAR KEDAH

TARIKH : 25HB APRIL 2010
TEMPAT : LAPANGSASAR POKOK SENA, KEDAH
PESERTA : 7 ATLET & 2 JURULATIH

Pasukan menembak Pelapis Negeri Johor telah menyertai Karnival Sukan Pelapis Negeri 1/2010 pada 22hb hingga 24hb April 2010 bertempat di Lapang Sasar Menembak Pokok Sena, Kedah. Seramai 7 orang atlet telah menyertainya iaitu 4 orang atlet lelaki dan 3 orang atlet wanita serta dibawah seliaan En. Subari Ariffin dan Mohd Nasir iaitu merupakan bekas atlet menembak Negeri Johor. Manakala bagi Adik Muhammad Izzat Saufi dalam acara Rifle tidak dapat menyertai karnival ini kerana mengalami demam yang teruk sebelum bertolak ke Kedah. 


Pelapis Negeri Johor tidak mensasarkan sebarang pingat pada karnival ini kerana kebanyakan peserta merupakan atlet-atlet baru yang dicungkil melalui Program TID Menembak pada tahun 2009. Karnival pada kali ini adalah pendedahan kepada mereka dengan suasana pertandingan yang sebenar.

Pada jam 3.30 petang, kejohanan Menembak pringkat umur bawah 16 tahun diakhiri dengan majlis penutup dan penyampaian hadiah. Berikut adalah keputusan rasmi bagi atlet Pelapis Negeri Johor sepanjang Karnival Sukan ini :






Sekian, terima kasih kepada yang terlibat.

No comments:

Post a Comment