Sunday, March 28, 2010

LAWATAN RASMI YB PENGERUSI JAWATANKUASA BELIA DAN SUKAN NEGERI JOHOR DAN PENGARAH MSNJ KE SEKOLAH SUKAN BANDAR PENAWAR

TARIKH : 23 MAC 2010
MASA : 2.30 PETANG
TEMPAT : SEKOLAH SUKAN BANDAR PENAWAR, KOTA TINGGI, JOHOR

Satu lawatan rasmi antara YB Pengerusi Jawatankuasa Belia dan Sukan Negeri Johor, Tuan Haji Md. Jais Bin Sarday bersama Pengarah Majlis Sukan Negeri Johor, Tuan Haji Ismail Bin Haji Abdul Rahman dengan atlet-atlet Sukma Negeri Johor telah diadakan pada 23hb Mac 2010 bertempat di Sekolah Sukan Bandar Penawar, Kota Tinggi, Johor.

Sebelum lawatan dimulakan, satu mesyuarat diadakan terlebih dahulu dengan kehadiran Ketua Unit Sekretariat Sukma Johor 2010, Bahagian Atlet dan Sains Sukan, Bahagian Pembangunan, Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Johor, ISN Pusat Satelit Larkin, ISN SSBP serta beberapa kakitangan Majlis Sukan Negeri Johor. Pelbagai perkara yang telah dibangkitkan dalam mesyuarat ini terutama pembaikpulih peralatan dan kemudahan sedia ada yang telah rosak.

Lawatan dibuat selepas mesyuarat ditangguhkan. Antara tempat yang dilawati oleh YB Exco adalah Pusat ISN di SSBP, Gimnasium, Boling Padang, Tenpin Boling, Judo, Lawan Pedang, Berbasikal, Kolam Renang, Sepak Takraw, dan lain-lain. Di dalam perjumpaan ini, YB Exco turut menyampaikan amanah dan menasihati para atlet agar lebih fokus terhadap latihan masing-masing. Pengarah MSNJ turut memberikan kata-kata semangat kepada para atlet agar memberi persembahan yang terbaik di SUKMA MELAKA 2010 nanti. 

YB Exco dan Pengarah MSNJ bergambar bersama atlet-atlet berbasikal

Atlet Negeri Johor bagi Sukan Lawan Pedang menjalani latihan seperti biasa

Gelanggang Skuasy yang dibiarkan begitu sahaja kerana program sukan skuasy telah dibubarkan setelah Jurulatih dipindahkan ke Negeri Lain.

No comments:

Post a Comment