Saturday, March 20, 2010

KEM ORIENTASI SIRI 3, KONTINJEN SUKMA JOHOR 2010

TARIKH : 17 - 20 MAC 2010
TEMPAT : LA BELLA RESORTS, MERSING, JOHOR
PESERTA : 90 ORANG ATLET, 18 URUSETIA

Satu program Kem Orientasi Siri 3 bagi Kontinjen SUKMA JOHOR 2010 telah diadakan pada 17hb hingga 20hb Mac 2010 bertempat di La Bella Resorts, Mersing yang melibatkan lebih kurang 90 orang atlet iaitu Sukan Silambam, Kabaddi, Ping Pong, Tenis, Bola Keranjang, Bola Tampar, Bola Tampar Pantai dan Wushu.


Objektif kem ini diadakan adalah untuk memastikan pasukan Johor telah bersedia untuk menghadapi Temasya Sukan Malaysia pada 10 hingga 19 Jun 2010 di Melaka, meningkatkan lagi semangat sepasukan yang tinggi dan memupuk semangat setiakawan yang jitu dalam memberikan persembahan yang baik dan kejayaan bagi Negeri Johor.

Pelbagai program telah diadakan oleh Tuan Syed Abdul Rahman Bin Jaafar selaku Penyelaras Program / Aktiviti kem tersebut bagi membina semangat atlet-atlet yang terlibat serta dibantu oleh urusetia-urusetia dari Sekretariat SUKMA JOHOR MSNJ, USPTN JOHOR, ISN Larkin serta Perbadanan Stadium. Kehadiran Pengarah MSNJ iaitu Tuan Haji Ismail Bin Haji Abdul Rahman turut menaikkan semangat atlet-atlet dengan motivasi yang diberikan oleh beliau. 

Sekian, terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat.

No comments:

Post a Comment